Известие

Collapse
No announcement yet.

Гаснене при подаване на газ в движение 2.4 JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Гаснене при подаване на газ в движение 2.4 JTD

    Здравейте, нов съм тук, но се надявам на вашата помощ. Знам че имаше такава тема, но не можах да я открия и затова реших да пиша, че вече не се издържа. От около 2-3 седмици колата ми (156 2.4 ЖТД 99г.) започна да угася в движение като и подам рязко газ. отначало го правеше рядко, но вече при всяко подаване на газ. интересното поне за мен е че на място мога да я форсирам колкото си искам без да изгасне. Знам че най-добре е да я донеса до София тази кола, но аз съм от Силистра и няма как в това и състояние. Тук ми я закачаха в сервиз с лаптоп и четоха грешки, но показва само “PO191-датчик за налягани на горивото-некоректен сигнал“ и нищо друго. Налягането на помпата за високо налягане е нормално според тях и в норми (около 1600 атмосфери). налягането на помпата за ниско налягане в резервоара беше окоро 1 атмосфера и вдигаше 400 грама за 30 секунди а според тяхния софтуер трябвало да е около литър и 2,5 атмосфери. Смених я но не се реши проблема. Новата обаче и тя не качва около литър за 30 секунди а около 850 грама. Сега ме карат да сменям датчик за налягането в горивната шина (рейка), но той е скъп и ми се струва неудачно да сменям всичко по колата на принципа на изключването. горивния филтър също е сменен. Започна и да пали по-трудно - след няколко завъртания и някак си все едно се усеща възпламеняването във всеки един цилиндър. Турбото започва да надува плавно от около 1300 оборота, така че ми казаха че си е наред. изгарянето било отлично и отхвълят скапан дебитомер. след като изгасне трябва да върна колата от контакт за около 2-3 секунди и след това пак пали все едно нищо не се е случило. Ако не върна контакта и не я оставя не пали.Иначе ако има достатъчно дълъг път и без препятствия мога да я ускоря плавно без да подавам рязко газ и до 170-180 км. без да изгасне. Ако съм написал нещо неправилно, моля не ми се смейте - тепърва научавам за разни датчици, помпи и дебитомери. Всъщност пропуснах да кажа че преди 2 месеца сменях помпа за високо налягане, не знам дали е от значение. Повредата в нея беше износен лагер и някаква ос и накрая потече нафта от семерината и. от там пък стружките които са се отделяли при триенето на лагера са отишли в резервоара и ги е засмукала електрическата помпа и затова сега я сменям . Помпата за високо налягане я ремонтираха във Варна в БОШ и си има една година гаранция, но те твърдят че не е от нея.
    156 2.4 JTD '99

  • #2
    Без дигностика си е гадаеене почни по датчици1:

    1. Датчик на Хол на разпределителния - тества се като на самара. В английските форуми пашат за подобни проблеми при топъл двигател.

    2. Датчик на маховика - трябва да е 850 ома

    3. Дебиломер - с изключен не би трябвало да има проблеми

    4. МАП - много гадости се събират - почисти го. Иначе трябва да е около 4,5 киоома

    5. Виж си кабелите за подгряване на нафтата, двойния кабел към помпата за високо

    Ако не стане намери си диагностика. Всичко друго е гадаене и предполагане.

    Comment


    • #3
      В тази тема пише за 1.9 JTD. http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=11672

      Comment


      • #4
        Нямам идея какво е МАП, но дано тези дето ми разглабят колата да имат. А за диагностиката го знам, но най-близко са ми Варна или Русе, но на ход няма как да я закарам до там, а и никъде не прочетох в тези градове да има някой който да ми направи диагностика
        156 2.4 JTD '99

        Comment


        • #5
          Помпата високо налягане не съм чувал да се ремонтира Може и да пренадува колата и затова да гасне. Диагностиката е задължителна
          _______
          146 JTD - ex
          Renault Megane II 1.5 dci - ex

          Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

          Comment


          • #6
            и аз не бях чувал, но ми изкараха оригинален ремонтен комплект на бош и ми смениха лагера и тази ос и ми дадоха 1 година гаранция. а после научих че можело да върна старата и срещу 280 лв. да ми дадат рециклирана пак с гаранция.
            156 2.4 JTD '99

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от DidoVM
              и аз не бях чувал, но ми изкараха оригинален ремонтен комплект на бош и ми смениха лагера и тази ос и ми дадоха 1 година гаранция. а после научих че можело да върна старата и срещу 280 лв. да ми дадат рециклирана пак с гаранция.
              Препоръчвам ти да отидеш да диагностика първо. Там да видят каква грешка е записана. Не видях да си писал, но предполагам, че като ти угасва ти светва и лампата 'инжектор' Добре би било, ако има записана грешка в налягането на горивото, да се пробва с друга помпа как ще се държи. Това с ремонта нещо не ми звучи много така...
              _______
              146 JTD - ex
              Renault Megane II 1.5 dci - ex

              Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

              Comment


              • #8
                Само това е грешката която дава - “PO191-датчик за налягане на горивото-некоректен сигнал“ - нищо друго.
                156 2.4 JTD '99

                Comment


                • #9
                  Има разлика и дагностичното оборудване - тука един специаист от фоурма ходи по сервизи и му вадеха по 1-2 грешки и му разправяха, че колата е 6+.

                  Да ама не вървеше. Бат Бобо му изкара май около 8 грешки.

                  Comment


                  • #10
                    Кажи с колко гориво в резервоара караш....1/2;1/3; 2/3....?

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от viliivanov
                      Кажи с колко гориво в резервоара караш....1/2;1/3; 2/3....?
                      ами поддържам в резервоара винаги около 15-20 литра.
                      Откачихме кабела на дебитомера за проба - никакъв ефект - пак гасне. Започвам да мисля за платформи и да я нося някъде до по-голям град където да и направят диагностика, че тук няма кой. Обаче най-близко са ми БОШ сервизите във Варна или Русе, а други сервизи в тези градове не знам.
                      156 2.4 JTD '99

                      Comment


                      • #12
                        пробвай с това... Напълни с дизел поне половината резервоар, даже и повече може да е от подкачващата помпа Моята гаснеше над 2000 об/мин
                        и се оказа помпа за ниско налягане- тазаи в резервора, подкачващата демек.... препоръчително е да се кара дизел с повече гориво заради финните отвори на дюзи, помпи и т.н. Ниското количество в резервоара предизвиква засмукване на секви боклуци които се мотаят из резервоара
                        Дано да е от това!

                        Comment


                        • #13
                          [quote="viliivanov"]пробвай с това... Напълни с дизел поне половината резервоар, даже и повече може да е от подкачващата помпа Моята гаснеше над 2000 об/мин
                          и се оказа помпа за ниско налягане- тазаи в резервора,



                          Вече я смених - писах го още в началото, макар че и новата не е много в норми според момчетата дето ми ровичкат колата. качвала с около 150 грама по-малко от нормата - това да ли може да е проблем?
                          156 2.4 JTD '99

                          Comment


                          • #14
                            Колко струва този датчик за налягането на горивото?
                            От Голямата помпа не може да "пренадува". Нали за това служи регулатора на налягане.
                            По този описан проблем или е въпросния датчик, който ти е излезнал като грешка, или регулатора на налягане!
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Comment


                            • #15
                              Може да не пренадува нафтата, а въздуха! т.е Мапа

                              Comment

                              Working...
                              X